Temos Žymėti visasAtžymėti visus

Kaip mus rasti?

Tel. +81 3 3408 5091
Faksas +81 3 3408 5092
El. paštas
Naujienos Spausdinti RSS

Lietuvos ambasada Japonijoje skelbia kandidatų atranką sekretoriaus (-ės) pareigybei užimti

Sukurta 2020.02.05 / Atnaujinta 2020.02.05 04:45

Lietuvos ambasada Japonijoje skelbia kandidatų atranką sekretoriaus (-ės) pareigybei nuo 2020 m. balandžio mėn. 1 d. iki 2020 m. rugsėjo 30 d. užimti.

 

 

Pagrindiniai reikalavimai:

  • turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
  • mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu, mokėti japonų kalbą ne žemesniu kaip N2 lygiu;
  • mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
  • išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
  • gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
    sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • turėti vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti atstovybės tarnybines transporto priemones;
  • atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.

Privalumas - administracinio darbo patirtis, patirtis viešųjų ryšių srityje.

Pagrindinės sekretoriaus (-ės) funkcijos:

  • padeda ambasados vadovui ar priskirtam darbuotojui;
  • atsiliepia bendruoju ambasados telefonu, teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu;
  • pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus, susirašinėja su užsienio valstybių diplomatinėmis atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis;
  • registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
  • pagal kompetenciją rengia raštus, lydraščius, notas ir kitus dokumentus ar jų projektus;
  • formuoja ambasados dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
  •  padeda tvarkyti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių siuntimą ir priėmimą;
  •  ruošia konsulinius dokumentus siųsti diplomatiniu paštu ir diplomatiniu kroviniu, tvarko diplomatiniu paštu ir diplomatiniu kroviniu gautus konsulinius dokumentus.
  • teikia informaciją interesantams konsuliniais klausimais, rengia konsulinę informacinę medžiagą, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus, priima lankytojus, konsulinius dokumentus, tvarko konsulinę korespondenciją rengia konsulinius dokumentus, dokumentų projektus;
  • stebi žiniasklaidos pranešimus, platina ambasados pranešimus žiniasklaidoje;
  •  platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
  •  atnaujina ir skelbia informaciją ambasados interneto puslapyje, socialinių tinklų paskyrose;
  •  atlieka vertimus raštu;
  •  sudaro ir nuolat pildo ambasados kontaktinių asmenų sąrašą;
  •  prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
  •  vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus;
  • pagal būtinybę vairuoja tarnybinę transporto priemonę.

Atranką laimėjusiam kandidatui bus siūlomas nustatyto dydžio atlyginimas (pareiginės algos koeficientas nuo 9,42) ir sudaroma terminuota darbo sutartis.

Kandidatus prašome iki 2020 m. vasario 21 d. elektroniniu paštu [email protected] pateikti šiuos dokumentus: prašymą dalyvauti atrankoje (pasirašytą ir skenuotą), gyvenimo aprašymą, išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas, ne anksčiau kaip prieš 12 mėnesių darytą nuotrauką.

 

Susijusios naujienos Visos naujienos »

Naujienlaiškio prenumerata